30 Aralık 2009 Çarşamba

i'm back...

uzun zamandır yollardaydım, hem de yolların anlamını unutacak kadar uzun süre.

oysa bilirim; varmanın, ulaşmanın boşluğunda aslolan yolculuğun bizzat kendisidir. geçip giden yıllarla yollar bir çembere dönüşürken, sürekli aynı yöne gidildiğinde başlanılan yere varılıyor.

*

ama bu varışın güzel bir yanı var: birikmiş mektuplar, blog bulvarında bahçe duvarlarına yazılmış yazılar...

(mektuplara cevap verip, güzelliklerini kıskanarak biriken yazıları okudum)

bir yandan da kahve makinesinden yola çıkıp mutfağı fethettikten sonra buraya kadar gelen kokuyu duyumsayarak murakami'den imkansızın şarkısı'nı okuyorum. (şimdilik doğaçlama hissi veren yanıyla caz tadında.)

fonda ise chet baker...

2 yorum:

Hegesias dedi ki...

Ben de, tası tarağı toplayıp blog alemini terk ettiğinizi düşünmeye başlamıştım.

verbumnonfacta dedi ki...

(şimdilik) seviyorum burayı. ama bir gün gidersem, kapınızın altından adresimin yazıldığı bir kağıdı atarım. ki yolunuz düşerse beklerim diye.