15 Mayıs 2011 Pazar

ay

"bir yalnız
gökyüzünün sözlüğünde."*


*:ilhan berk, ay

9 yorum:

G R İ ❥ dedi ki...

bazen sadece sükunete bürünmeli, gözkapaklarini indirmeli ve sadece dinlemeli .. izlemeli..
sükut-ü leyl ..

Hegesias dedi ki...

Öyle ki, yalnızlığın soğuk yüzünü güneş bile ısıtamıyor.

verbumnonfacta dedi ki...

sevgili lô-lâ,
dün akşamki dolunaya bakarak, dünyanın herhangi bir yerinde şu an benim gibi aya bakan birileri var mıdır, diye merak etmiştim.

hegesias, üstadım...
haklısınız, şu an benim gibi aya bakan birileri yetmiyor.

EC dedi ki...

Siz bir mahkumsunuz.

verbumnonfacta dedi ki...

@ec,
ben ve arkadaslarim mi?

EC dedi ki...

Hayır, safi "siz"di kastım.

verbumnonfacta dedi ki...

bu bir tespit mi yoksa suçlama mı?

EC dedi ki...

Bayım,
Suçlamalar üzerimde durmayan kareli L beden bir gömlektir, arkadan yırtılmıştır. Kuşkusuz bir tespitti. Şu var ama evveliyatında kurduğum cümleler bir nacizane cümlelerimdi, benimdi, en nihayetinde.

verbumnonfacta dedi ki...

@ec,
anladım ki ben yanlış, siz masumsunuz.
o halde ohepvarolan'a ec'ye yeni bir 'çet' arkadaşı vermesi için dua edelim. nihayetinde burası 'yorum'lamak için.
sizi alkışlarla uğurluyorum.