3 Haziran 2011 Cuma

yol

yola çıkmayı severim.

yoldan da...

14 yorum:

cecil dedi ki...

ne bana sıla..
ne bana gurbet..
yollar bana memleket..

verbumnonfacta dedi ki...

varmak ya da ulaşmak... hepsi boş. aslolan yolculuğun kendisi. aslolan yol.

pınar dedi ki...

Günaydın.
Yakında bize de yol görünüyor.Karadeniz'e doğru.

Yoldan...
her zaman kontrollüyüm.
Beynimdeki hız 60 'ı geçmez.

verbumnonfacta dedi ki...

iyi yolculuklar olsun.

her zaman kontrollü olmak ne zalim bir hal. sizin de çarmıhınız bu olsa gerek, sırtınızda taşıdığınız.

pınar dedi ki...

Şöyle birşey bu;
Son ses dinlemek istediğiniz en sevdiğiniz şarkıyı,
Başkalarını düşünürek kısmak gibi.
Sevdiğiniz şarkıyı kısık sesle dinlemek gibi.

verbumnonfacta dedi ki...

insanlık kaderi...

ve kahramanlık yapmayı bize erdem olarak sunduklarından bu yana böyle.

yüksek taşların üzerine çıkıp, başkalarına ihanet etmektense kendinize ihanet edin, diyorlar. onlar suçlamıyorum ama, bu işimize geliyor. böylesi daha kolay, daha az masraflı.

oysa ben, daha alçak bir taşın üzerinden, üst geçitleri fethedin, diyorum. üst geçitler şehrin kaleleridir.

pınar dedi ki...

Sırtına çantanı yüklenip gitmek istersin,koca şehrin kalabalığından,insancıklarından ve belki insanlarından,
Yanında sevdiklerin,peynir biraz da ekmekle.
Ama Olmaz.
Olmuyor.
Şehre ihanet edersin de,şehir seni birak mıyor işte.

verbumnonfacta dedi ki...

tam da bu yüzden, alçak bir taşın üzerinden üst geçitleri işaret ediyor bu adam.

bir kez olsun deneyin. göreceksiniz, şehirden uzaklara gitmişsiniz.

nebraska dedi ki...

birde yoldan çıkaran var sevilesi,

yoldan çıktığımı farkettirmediği sürece..

verbumnonfacta dedi ki...

@purp,
keşke birileri yoldan çıkaracak kadar ikna edici olabilse. yoldan çıktığımı farkedip farketmemek umrumda bile olmadı.
ben zarımı '.... rağmen' bir şeyler yapmaktan yana attım hep.
söz gelimi 'biliyorum dine sığmaz' dediği halde tutmakla yükümlü olduğu köprüyü düşman askerlerine açan eski zaman komutanı gibi. hala merak ederim; ne olmuşta '... rağmen' yapmıştır yapmaması gerektiğini bildiğini.

nebraska dedi ki...

yoldan çıkmak, niyet edilerek değil de, sadece "anın" içinde olduğu için yaşanabilecek bir hal gibi gelir bana. huzurlu bilinçsizlik..

yine de farkındaysa kişi olanın, yoldan çıkıldığının, değeceğine inanıyordur..

verbumnonfacta dedi ki...

dudaklarını yaklaştırıp kulağınıza, ılık nefesi ve en ikna edici sesiyle 'hadi', der. hadi.

nebraska dedi ki...

bir tek kelime, hadi, söyleyenin, duyanın ve olanın dışındaki her şeyi perdeler.

çıkılmıştır, yola..

verbumnonfacta dedi ki...

bahtınız açık olsun. sizi alkışlarla uğurluyorum.