2 Eylül 2012 Pazar

kısa kısa - iki

* "atlasları getirin! tarih atlaslarını!/ en geniş zamanlı bir şiir yazacağız (ece ayhan, yort savul)"

* bence bach.

* alex olsaydım, ben de "bir alex değil" yazan tşört giyerdim. madonna olsaydım "kylie minogue"...

* sevmek, ne uzun bir kelime. özlemek de.

* ben banyonun tuvaletini kullanırken dişini fırçalayan sevgili istemem.

* tim burton, harun ve öyküler denizi'ni (salman rushdie) beyaz perdeye aktarsa ne güzel olurdu.

* terry gilliam don kişot'u çekmeye çabalamak yerine 'don kişot'u çekemeyişini anlatan bir film yapsın. adını da, "don kişot'u çekememek üzerine pek de kısa sayılmayacak bir film" koysun.

* bazı yerlerde her gün 'cumartesi'.

* gecelerim gündüzlerimden daha güzel, dünden sonra yarından önce, yaşam uzun sakin bir ırmaktır, alice artık burada oturmuyor, hayalet batıya taşındı, berlin üzerinde gökyüzü... ne güzel film adları var şu hayatta.

* çoluk çocukla muhatap olmuyorum.

* unutma: berna moran, erkek. cahit uçuk ise kadın.

* "yaz günlerine saklı sonbahar (mevlüt ömer)"

* kısa kol gömlek, üzerine yelek giyildiği takdirde daha da çirkin bir kıyafete dönüşüyor.

* bu 'yolculuk'ta da 'gecenin sonuna' doğru seni andım bardamu.

* guardian.co.uk adresinin çok kullanılanlar arasında olması güvenilir haber ya da sular seller gibi ingilizcemden dolayı değil sudokuları yüzünden. elbette, "hard".

* hiçbir zaman bitirdiğimiz hikaye başladığımız değildir.

* "ben sana düzenli olarak telefon ediyorum. (ah muhsin ünlü)"

* bin bir gece masalları 'nı yeniden okumak yerine rimsky korsakov 'un scheherazade suite'ini dinliyorum.

* selçuk boşandıktan sonra onunla evlenmediysem diş macununu ortadan sıktığı içindir.

* kadınlar bir beden büyük kot pantolon giysin. arz ederim.

* hâlâ aynı başedilmez kaderimizin peşinden ilerlemeye devam ediyoruz.

* "mecnun dedi ki: olan olmuştur; yüzümü yıkayıp geliyorum.(mb)"

6 yorum:

Hayal Kahvem dedi ki...

ben var ya, aramızda kalsın ama, "yaz günlerine saklı sonbahar" dizesinin sahibi mevlüt ömer hakkında, çok merak ettiğim halde hiç bir şey öğrenemedim.

verbumnonfacta, mevlüt ömer hakkında bilgi alabileceğim bir tanecik link verseniz keşke. mevlüt ömer'i bilenler gülüyorlardır bana ama ne yapabilirim, bilmemek değil öğrenmemek ayıp bizim köyde:)

gizli not: gene bu soruma cevabı siz vermeyip, doğru cevap vereni gene bir kaç bulut fotoğrafıyla ödüllendirecekseniz, soruyu gene ben sorduğum için, eskilerden kalan misket sayısını üçten altıya çıkarmanızı rica edeceğim.

verbumnonfacta dedi ki...

bu blogta bir mevlüt ömer biyografisi var.

ünlü olmadığı için (üstelik sonradan yırtıp attığı ilk şiiriyle beraber iki şiiri var altıüstü) gugıl hazretleri bilmem kaç saniyede bi milyon sonuç vermiyor haliyle.

dediğim gibi, bir gün yolunuz buralara düşerse cebimde eskiden kalma misketlerin üçü olacak.

Hayal Kahvem dedi ki...

nanananoom...buldum... teşekkür ederim.

şimdi var ya misketleri ya da bir kaç bulut fotoğrafını asla düşünemem.

kusura bakmayın verbumnonfacta, sizin yazılarınızı bırakıp hemen mevlüt ömer'in şiirine geçeceğim.

marş... marş... gi di yooo rummm:)

verbumnonfacta dedi ki...

doğru yolu bulmak diye ben buna derim.

ligea dedi ki...

berna moran kadın degil miymiş.

verbumnonfacta dedi ki...

üstelik cahit uçuk da kadın...