21 Nisan 2015 Salı

güzellik

bu sabah, bir defa daha "hilâl"in bir ucundan diğerine koşarken yani.

telefonla konuşan bir kadın gördüm. hem "şehirleri birbirine bağlarken bu şehri de oralara götüren yol" hem "bu şehre fazla park"ın kenarında; aralarında uzanan kaldırımda.

sevdalı adımlarla bir o yana bir bu yana dolaşıyordu. biraz merakla biraz da tanıdık olma ihtimaline karşı selam vermeden geçmemek için bir anlığına dikkatle ondan tarafa baktım. daha önce hiç görmemiştim.

kendi kendime, "bu bir aşk konuşması," dedim, koşmaya devam ederken. belli ki, telefon yolda yakalamıştı onu. belki de rahat konuşabilmek için dolmuştan ya da belediye otobüsünden inmişti.

balıkçı sığınağından geriye dönerken hâlâ oradaydı. sevdalı adımlarla bir o yana bir bu yana dolaşıyordu. bu defa emin olmak için baktım: bu konuşma kesinlikle bir aşk konuşmasıydı.

çünkü, ilk kez bu sabah gördüğüm o kadının yüzünde tarifsiz bir güzellik vardı. ancak aşık olduğumuz kişinin çektiği fotoğrafta olabileceğimiz kadar bir güzellik...

Hiç yorum yok: