5 Ocak 2016 Salı

kazak atkı

bundan yıllar önce soğuk, gerçekten soğuk bir kış gecesi vitrin ışıklarıyla yıkanan bir caddenin az önce bahsettiğim soğuk yüzünden çoğalan tenhalığında hızlı hızlı yürüyen bir adama rastlamıştık. adam hem yürüyor hem de sanki bir oyunun repliklerini prova edercesine yüksek ve vurgulu bir sesle kendi kendine konuşuyordu.

benim dikkatimi daha çok çeken ve aklımdan çıkmayan adamın şal gibi sol omzuna attığı kazağının kollarını bir atkı gibi boynuna dolaması olmuştu. o kalın kazakla giyilince tarz olduğu belli paltosu dar gelmiş ya da sadece boğazını soğuktan korumak için yapmış olabilirdi. ama ben onun bunu şık olmak için yaptığını düşündüm ve zaman zaman uyguladım da.

şimdilerde biraz farklı düşünüyorum. belki de sevgilisine doğum gününde ya da yılbaşında ya da sevgililer gününde hediye olarak atkı istediğini ima etti ve sevgilisi ona bordo bir kazak aldı. üstelik bisiklet yaka.

Hiç yorum yok: